Yo diablo, música en viu i projecció de Häxan

LA FÁBRICA DE HIELO. Pavia, 37

Ni és un concert, ni és la projecció d’una pel·lícula. El que programa La Fábrica de Hielo el mes de novembre és l’acompanyament de la música en directe de Yo Diablo sobre les imatges de la pel·lícula Häxan, bruixeria a través dels temps (1922) de Benjamin Christensen, un recorregut delirant per la història de la bruixeria que reconstrueix les imatges al·lucinades de Goya, Breughel, Durero o El Bosco. I proclama, de pas, un fort al·legat contra el paper de l’Església i la Inquisició durant l’època medieval. El duo valencià de rockabilly, bluegrass, folk i psychobilly Yo Diablo li posarà al film la banda sonora, composta de música instrumental i temes propis. AU
+entrades

También te puede interesar…

Aniversario La Reina 121

SÁBADO 10/5, 19H.
Las Reinas de ceremonia serán el dúo de improvisación Kancaneo Teatro, y las familias recorrerán el centro con el personaje clown Manuela Flores.

FAP 7

DEL DIVENDRES 9 AL DIUMENGE 11/5
Hi haurà un taller de brodat en ceràmica amb Miss Pottery i una ruta guiada per alguns dels espais artístics que formen el teixit cultural del barri.

5 FestIN

DEL VIERNES 9 AL DOMINGO 18/5
El festival que marida arte y gastronomía llega a su quinta edición poniendo el foco en la música.

III Fronteras

DEL MIÉRCOLES 28 AL SÁBADO 31/5
El audiovisual entra a formar parte de un festival que hasta ahora se había dedicado a construir puentes entre la música y la literatura.

Tota pedra fa paret: Passarella

Senyera, 11 (Picanya)
Des de Passarella s’impulsa la lectura, es promouen autors locals i es viu amb emoció cada Fira del Llibre i cada maig literari.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.