Terres i temps

JARDÍ BOTÀNIC. Quart, 80

Les nostres terres valencianes es caracteritzen per tenir dos ecosistemes clarament diferenciats, per una banda i prop de la costa trobem la marjal, amb les seues terres humides i fèrtils, sent la famosa Albufera un epicentre. I per una altra banda, les dures terres de secà en l’interior. Ambdues queden plasmades en aquesta interessant exposició, comissariada per  Vicente J. Escartí, on l’artista plàstic d’Algemesí Josep Esteve Adam (1946) ens presenta amb les seues pintures —tant de grandària fotogràfica com de gran format— de llenguatge evocador i personal, la seua visió d’aquests diversos paisatges que junts conformen la identitat del territori valencià. LAURA NÚÑEZ

También te puede interesar…

El aura de una saga moderna

HASTA EL DOMINGO 7/2/27
El IVAM muestra la obra del hijo de Pinazo, José, y de su nieta, Marisa, muchas de cuyas pinturas nunca habían sido expuestas al público.

Entre el far i l’abisme

FINS AL DIUMENGE 28/6
Territori, tradició, sostenibilitat, natura, horitzó i mar es donen la mà en aquesta exposició on coexisteixen la llum i l’abisme.

VerdeVerdad

HASTA EL DOMINGO 28/6
Una exposición de MAKMA que recoge la obra de Calo Carratalá, Francisco Caparrós, Mónica Jover Calvo, Olga Diego y Sebastián Nicolau.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.