Sumergidos. Luis Moscardó

GALERÍA PUNTO. Borriana, 37

L’artista valencià Luis Moscardó ens presenta en la interessant exposició Sumergidos unes obres molt personals realitzades amb materials no convencionals encara que carregats de matisos i delicades cicatrius cauteritzades. Llenços, papers, fils d’aram rosegats, teles antigues usades i objectes carregats de memòria banyats amb aquarel·les en un intens cuidat del color i un delicat maneig de la tècnica i de la forma. Obres que són accions carregades d’experiència, la qual marca la diferència entre allò emergent i allò submergit, fent a la vegada que el artista siga conscient d’allò que suposa el procés creador. Catarsi generadora de vida. LAURA NÚÑEZ

También te puede interesar…

Davall el sol del règim

DEL DIMARTS 7/7 AL DIUMENGE 6/9
Mitjançant fotografies d’arxiu, ordenances, premsa i propaganda, l’exposició bascula entre la fascinació i l’escàndol a l’Espanya franquista.

L’harmonia secreta del pensament

FINS AL DIUMENGE 20/9
Gustavo Torner no tracta de copiar formes visibles, sinó de desxifrar les lleis matemàtiques i geomètriques que les sostenen.

Universos narratius

FINS AL DIVENDRES 31/7
Originals de Paco Roca, Laura Pérez, Carlos Maiques, Cento Yuste, Deih o Sara Herranz a Blacklight Art Gallery.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.