Black square folded. Toño Barreiro

SHIRAS GALERÍA. Vilaragut, 3

Toño Barreiro és un artista de trajectòria consolidada. Conegut per les seues composicions de geometries i colors purs, ens proposa una cerca de l’essència a través d’un procés reduccionista en l’exposició Black square folded. Sempre ha investigat els límits del mitjà pictòric, mitjançant jocs amb elements escultòrics i la ruptura del marc tradicional de la pintura. En aquesta mostra introdueix una sèrie de recent creació: FLEXIA. Sense abandonar  la seua línia de treball habitual, explora diferents formes de compondre en una altra dimensió. El plegat, abatiment, compressió i articulació de plànols, junt amb l’ús de noves metodologies i tècniques aplicades al procés artístic, transmeten renovades experiències sensorials. SNOWFLAKE

También te puede interesar…

El aura de una saga moderna

HASTA EL DOMINGO 7/2/27
El IVAM muestra la obra del hijo de Pinazo, José, y de su nieta, Marisa, muchas de cuyas pinturas nunca habían sido expuestas al público.

Entre el far i l’abisme

FINS AL DIUMENGE 28/6
Territori, tradició, sostenibilitat, natura, horitzó i mar es donen la mà en aquesta exposició on coexisteixen la llum i l’abisme.

VerdeVerdad

HASTA EL DOMINGO 28/6
Una exposición de MAKMA que recoge la obra de Calo Carratalá, Francisco Caparrós, Mónica Jover Calvo, Olga Diego y Sebastián Nicolau.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.