Línies presents. Robert Ferrer

FINS EL DIUMENGE 25/2
F. CHIRIVELLA SORIANO. Valeriola, 13

A la Fundació Chirivella Soriano li agrada l’abstracció geomètrica, això és innegable. Aterra de tant en tant al seu Palau Joan de Valeriola representada per artistes com Javier Calvo (2014), Monika Buch (2018), Martín Noguerol (2018) o Encarna Sepúlveda (2020), i ho fa aquest 2023 en la figura de Robert Ferrer. L’artista picassentí ha creat, específicament per als dos pisos de la fundació un site specific, diuen al mundillo—, el projecte Línies presents on exposa una visió molt personal de l’abstracció geomètrica que recull els últims quatre anys d’investigació. Durant aquest temps han guanyat protagonisme les peces en suspensió, la mobilitat de la llum com a recurs plàstic i l’elecció variada de materials, hi ha acer, alumini, llautó, PVC, fusta, metacrilat, tela, fil de cotó, paper, cartró i contraxapat. La variació del mòdul, les proporcions, l’equilibri i la fragmentació són característiques adherides a creacions minimalistes en les quals es donen la mà línies senzilles i formes compactes, molt precises, però que abracen xicotetes imperfeccions que les humanitzen. Diu Ferrer que ha arreplegat el discurs clàssic de la geometria per a fer-lo seu, això és el que vos ofereix en Línies presents. AU 

También te puede interesar…

Anselm Kiefer

HASTA EL DOMINGO 25/10
Podremos ver algunas obras que no habían salido nunca del estudio del archiconocido artista alemán Anselm Kiefer.

Apoteosis Now

HASTA EL LUNES 12/10
Imágenes de Cristina Middel rescatadas de los descartes de diferentes proyectos ejecutados durante los últimos veinte años.

Radix

HASTA EL DOMINGO 6/9
Una instalación viva de Tania Candiani en continua transformación que nos permite asomarnos bajo tierra y mirar en la oscuridad.

Museu Camilo Sesto

DES DEL DIJOUS 11/6
L’antic asil d’Alcoi ha sigut rehabilitat per acollir este Museu Camilo Sesto, l’artista alcoià més recognoscible del pop en espanyol.

Arqueologia canària a Egipte

FINS AL DIUMENGE 25/10
Un arxiu fotogràfic meticulós que documenta l’excavació d’una tomba tebana trobada davant de la ciutat de Luxor.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.