Cossos fosos en el temps

FINS AL DIUMENGE 14/6
MUSEU D’ART DE LA DIPUTACIÓ (MuVIM). Quevedo, 10

Han deixat llanguir el museu que va donar un colp sobre la taula l’any 2016 amb aquella impressionant exposició sobre la modernitat republicana a València. Ja no parlem dels anys gloriosos amb Román de la Calle al capdavant. Els últims anys boquejava sense un rumb clar i, finalment, els encorbatats que prenen les grans decisions han decidit deixar-lo caure i reomplir-lo amb el patrimoni artístic de la Diputació de València. En aquesta primera entrega es mostren setze peces de bronze esculpides entre els segles XIX i XX per artistes valencians pensionats per la institució provincial, font principal de la col·lecció. Entre elles, El vagabund d’Ignacio Pinazo i L’arquer de Rafael Pérez Contel, el qual, lluint músculs i plecs, acrediten la continuïtat de determinades constants en la figuració escultòrica al llarg del temps. S.M.

También te puede interesar…

Anselm Kiefer

HASTA EL DOMINGO 25/10
Podremos ver algunas obras que no habían salido nunca del estudio del archiconocido artista alemán Anselm Kiefer.

Apoteosis Now

HASTA EL LUNES 12/10
Imágenes de Cristina Middel rescatadas de los descartes de diferentes proyectos ejecutados durante los últimos veinte años.

Radix

HASTA EL DOMINGO 6/9
Una instalación viva de Tania Candiani en continua transformación que nos permite asomarnos bajo tierra y mirar en la oscuridad.

Museu Camilo Sesto

DES DEL DIJOUS 11/6
L’antic asil d’Alcoi ha sigut rehabilitat per acollir este Museu Camilo Sesto, l’artista alcoià més recognoscible del pop en espanyol.

Arqueologia canària a Egipte

FINS AL DIUMENGE 25/10
Un arxiu fotogràfic meticulós que documenta l’excavació d’una tomba tebana trobada davant de la ciutat de Luxor.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.