Sumergidos. Luis Moscardó

GALERÍA PUNTO. Borriana, 37

L’artista valencià Luis Moscardó ens presenta en la interessant exposició Sumergidos unes obres molt personals realitzades amb materials no convencionals encara que carregats de matisos i delicades cicatrius cauteritzades. Llenços, papers, fils d’aram rosegats, teles antigues usades i objectes carregats de memòria banyats amb aquarel·les en un intens cuidat del color i un delicat maneig de la tècnica i de la forma. Obres que són accions carregades d’experiència, la qual marca la diferència entre allò emergent i allò submergit, fent a la vegada que el artista siga conscient d’allò que suposa el procés creador. Catarsi generadora de vida. LAURA NÚÑEZ

También te puede interesar…

Apoteosis Now

HASTA EL LUNES 12/10
Imágenes de Cristina Middel rescatadas de los descartes de diferentes proyectos ejecutados durante los últimos veinte años.

Radix

HASTA EL DOMINGO 6/9
Una instalación viva de Tania Candiani en continua transformación que nos permite asomarnos bajo tierra y mirar en la oscuridad.

Museu Camilo Sesto

DES DEL DIJOUS 11/6
L’antic asil d’Alcoi ha sigut rehabilitat per acollir este Museu Camilo Sesto, l’artista alcoià més recognoscible del pop en espanyol.

Arqueologia canària a Egipte

FINS AL DIUMENGE 25/10
Un arxiu fotogràfic meticulós que documenta l’excavació d’una tomba tebana trobada davant de la ciutat de Luxor.

Genoma y estructura escultórica

HASTA EL LUNES 12/10
Entre la solidez de la piedra y la fragilidad de la grieta, las esculturas de Park Eun Sun construyen un paisaje suspendido.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.