IX Dimarts Negres d’Amnistia Internacional

SPORTING CLUB RUSSAFA. Sevilla, 5

Vivim moments de regressió. Cada dia boten exemples de com el poder viola amb molt poca vergonya els dret d’expressió, informació i opinió quan aquesta no combrega amb el sistema establert. La llei Mordassa és l’ardit més escandalós del sistema per inocular la por i que no gosem qüestionar la unitat d’Espanya, els Borbons, o la maquinària catòlica. Per això aquesta novena edició dels Dimarts Negres que organitza Amnistia Internacional enarbora el lema “acabem amb les mordasses”. Les tertúlies literàries giraran al voltant d’obres com Els sudaris no tenen butxaques d’Horace McCoy [15/1], Gomorra de Roberto Saviano [12/2], El conte de la serventade Margaret Atwood [5/3], Betibú de Claudia Piñeiro [2/4], Vestides per a un ball en la neu de Monica Zgustova [7/5] i Operación masacre de Rodolfo Walsh [4/6]. S.M. 

También te puede interesar…

Xufa més enllà de l’orxata

tastaldaci.com
Una crema de xufa amb un ús ideal per a refregar sobre el pa torrat en esmorzars, també en postres o receptes dolces.

JIV 09

DEL DIVENDRES 24 AL DIUMENGE 26/4
Es poden comprar làmines, tote bags, llibres, llaunes, stickers, samarretes… qualsevol cosa que lluïsca una bona il·lustració.

9 Atomic Art

VIERNES 24 Y SÁBADO 25/4
Mourn, The Rapants, Isla Kume, Nuestra Señora y Pálida Tez forman parte del festival multidisciplinar Atomic Art.

XXIV Mostra del Llibre Anarquista

DEL DILLUNS 20 AL DIUMENGE 26/4
El programa de 2026 inclou una ruta històrica per a repassar el feminisme i les dissidències sexuals dins de l’anarquisme.

Sant Jordi al Cabanyal 2026

DIUMENGE 19/4, 12-20H.
El programa inclou presentacions, lectures públiques i comunitàries, firmes d’autors i ràdio en directe.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.