XI La botiga dels joves joiers

EASD. Pintor Domingo, 20

Enguany La botiga dels joves joiers es celebrarà a la fresca, en la plaça de Viriat, amb el mateix esperit de sempre, mostrar les peces de joieria dissenyades pels alumnes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València. No estaran sols perquè tota l’escola es bolca en l’organització d’aquest esdeveniment cultural impulsat des de baix, pels alumnes. Els de fotografia s’encarreguen dels retrats, els de disseny gràfic creen la imatge, els d’interiors dissenyen l’espai i els de moda fan una desfilada de clausura. A més, un jurat professional elegeix la millor peça entre totes les presentades, l’any passat la guanyadora va ser aquesta de Cristina Alises que veieu en la imatge. No us encapritxeu massa, que les joies, en principi, no estan a la venda. AU

También te puede interesar…

LaDemo

DISSABTE 5/9, 9H. 8€
Un nou esdeveniment sobre cultura digital amb creadors de contingut, experts en tecnologia, periodistes especialitzats i comediants.

Eclipsi solar 2026

DIMECRES 12/8, 19.30H. (aprox)
Podrem observar un espectacular eclipsi solar total en punts del territori com Peníscola, Macastre o Puçol.

El poder del pa

Una explicació de com el control dels cereals i de les reserves alimentàries ha contribuït a consolidar les estructures de poder.

Bobbin

Pere III el Gran, 24
El que fa especial Bobbin és la seua cuidada selecció de roba contemporània.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.