V Sentim les llibreries

sentimlesllibreries.com

La iniciativa més bonica per a fer-li costat a les llibreries valencianes! Sentim les llibreries és un joc que consisteix en regalar-li a un amic invisible un llibre adquirit en una de les 98 llibreries del territori valencià que participen enguany i rebre un altre exemplar d’una persona desconeguda. Tot, atenent els gustos de tots dos participants, que per a inscriure’s en el projecte hauran d’emplenar un formulari abans del 5 de març indicant les seues preferències lectores. Rebran aleshores un correu amb la fitxa del participant que els ha sigut assignat, amb el seu malnom, l’edat i els seus interessos vitals o literaris, informació d’ajuda per a poder encertar en la compra que s’haurà de fer de l’11 de març al 15 d’abril. A partir del 15 d’abril tots els inscrits podran recollir el regal del seu amic invisible i… a llegir! AU

También te puede interesar…

XV Jornades de Còmic

DEL DIVENDRES 22 AL DIUMENGE 24/5
Miguel Calatayud acaba d’inaugurar exposició a La Nau i serà un dels grans convidats de les Jornades de Còmic de València.

Femina

Just Vilar, 12
Situada a la plaça del mercat, un dels cors vius del barri, la botiga Femina resisteix davant la turistificació que devora el comerç de proximitat.

IV Festival Fronteras

DEL VIERNES 22 AL DOMINGO 31/5
Manuel Vilas, María Rodés, Raül Refree, Ricardo Moya, Punzadas Sonoras y Amparo Llanos (Dover) vendrán al festival de música y la literatura.

37 Fira Alternativa

DEL DIVENDRES 22 AL DIUMENGE 24/5
Reivindicant un present i un futur millors, la Fira Alternativa ha convidat enguany l’escriptor Carlos Taibo.

14 VLC Negra

DEL LUNES 18 AL DOMINGO 24/5
El Festival Internacional de Novela Negra de València le hace un guiño a Agatha Christie en su decimocuarta edición.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.