Tasta el rocafull amb Ivan Talens + Vinça!

DISSABTE 11/12, 12H.
L’ETNO. Corona, 36

Dissabte 11 de desembre, a les 12h. del migdia, tens una cita en L’Etno per a conéixer Vinça, la publicació de Tasta’l d’ací que repassa dotze històries de memòria gustativa valenciana i més de cent esdeveniments gastronòmics del 2022 al llarg de tot el País Valencià. Per a agafar amb forces el dia, i per a acompanyar el naixement de Vinça, el conegut bartender valencià Ivan Talens ens oferirà una demostració i un tast del clàssic còctel valencià: el rocafull. Vine a aprendre a elaborar-lo i a degustar una part de la nostra memòria gustativa. Vinça ja ha brotat; vine a trobar-la! Entrada lliure. XAVIER BENAVENT

También te puede interesar…

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

Vorasenda

tastaldaci.com
Treballen amb cultius variats i de temporada, i fan venda directa a la seua botiga, cosa que promou el contacte entre llauradors i veïnat.

10é Al caliu de les paraules

DIVENDRES 13 I DISSABTE 14/2
El festival d’oralitat commemora el seu desé aniversari subratllant un dels ingredients més usuals en l’art de contar contes: la mentida.

23 Diàlegs

DIMECRES 11 I DIJOUS 12/2
Les trobades de disseny de l’EASD es celebren en el marc del 175 aniversari de l’escola i posen el focus en la labor creadora del seu alumnat.

IX Festa de la Carxofa d’Alaquàs

DEL DIVENDRES 6 AL DISSABTE 8/2
Hi haurà espectacle de circ, concerts de El tio de la careta i Yambú, i concursos de tapes i d’arrossos amb carxofa.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.