Russafart 2024

DEL DIVENDRES 7 AL DIUMENGE 9/6
russafart.com

Després de quatre anys d’atur per la crisi sanitària, el festival biennal Russafart tornà el 2022 amb més de dos-cents artistes disposats a obrir les portes dels seus tallers i mostrar les seues creacions. El 2024, units sota el lema “accionar l’art”, seran més de 250, dedicats a disciplines com la pintura, l’escultura, la fotografia, el videoart, l’art urbà, la performance i, per damunt de tot, la ceràmica. Vet ací els tallers Misc ceramics i El bajito, també els tallers multidisciplinaris Coworkshop Spain i Seis Espacio, el de serigrafia Lanevera Ediciones, o el de joieria artística i art en cristall SiO2 Glass Jewelry. Tots obrin les seues portes el segon cap de setmana de juny perquè gent encuriosida com tu puga guaitar en els locals on creix l’art. S.M.

También te puede interesar…

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

Vorasenda

tastaldaci.com
Treballen amb cultius variats i de temporada, i fan venda directa a la seua botiga, cosa que promou el contacte entre llauradors i veïnat.

10é Al caliu de les paraules

DIVENDRES 13 I DISSABTE 14/2
El festival d’oralitat commemora el seu desé aniversari subratllant un dels ingredients més usuals en l’art de contar contes: la mentida.

23 Diàlegs

DIMECRES 11 I DIJOUS 12/2
Les trobades de disseny de l’EASD es celebren en el marc del 175 aniversari de l’escola i posen el focus en la labor creadora del seu alumnat.

IX Festa de la Carxofa d’Alaquàs

DEL DIVENDRES 6 AL DISSABTE 8/2
Hi haurà espectacle de circ, concerts de El tio de la careta i Yambú, i concursos de tapes i d’arrossos amb carxofa.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.