Quart de kilo

MERECEN LA PIERNA

Quart, 72
@quartdekilo1

Que darrere de cada producte de la botiga hi haja ànima, perquè tu també ets gurmet i has d’estimar-te. Amb aquesta filosofia d’amor pel xicotet comerç i l’autocura naix el concepte de mercat de barri de Rubén, Carmen i Fátima. I és que, les coses de Quart de kilo són d’extrema qualitat i de proveïdor(e)s locals que tenen una història per contar. Venen a granel amb un somriure que contagia, per exemple, els nabius sense sucre, que són dels nostres favorits. A Carmen li agrada seleccionar el que ofereixen, reconeix la seua ànima immediatament; Fàtima gaudeix de col·locar-ho a la botiga com si fora allò una exposició mundial o una galeria d’art modern; mentre Rubén, d’altra banda, les complementa a ambdues aterrant les idees i configurant un equip de deu! El que més alegria porta a aquesta colla és poder donar visibilitat a marques de xicotetes emprenedories que no tindrien l’oportunitat d’estar en una botiga en el centre de València. I més, perquè el plaer de veure com s’han creat amistats tan boniques amb la clientela de cada dia és or. Si vens a Quart de kilo tindràs l’opció de comprar de manera més sostenible i amb una mica més de consciència, conéixer nous productes deliciosos i tastar-los, a més de viure una experiència de calidesa en el tracte personal. Apunta-ho: en gener són imprescindibles els llegums, els fruits secs i les pastes. Passaran els anys i veurem a Carmen, Rubén i Fàtima rient, sumant i fent costat a un bon grapat  de productor(e)s que pensaven que no arribarien. A la fi, quan triomfem, és de la mà d’algú. Gràcies per aquest espai que, més que una botiga, és el cel fet mercat. MARÍA DE QUESADA

También te puede interesar…

El gulusmeo

JUEVES 5 Y JUEVES 26/3, 18.30H. 15/30€
Un club de lectura culinario que planteará ejercicios creativos en torno a los libros elegidos y a recetas relacionadas con las lecturas.

IV Bressol literari

DEL DIMECRES 4 AL DIUMENGE 29/3
Pierre Lemaitre és la gran figura de renom internacional que corona el festival Bressol Literari, organitzat a cavall entre Xàtiva i Carcaixent.

Pólvora a la vespra

DISSABTE 28/2 I DISSABTE 7/3
Pólvora a la Vespra és un certamen experimental que reivindica la pirotècnia com una forma d’expressió contemporània.

Salón del Cómic 2026

DEL VIERNES 27/2 AL DOMINGO 1/3
Raina Telgemeier, Marguerite Abouet, Camille Vannier, Ulli Lust y Bea Lema son los grandes reclamos de esta edición.

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.