Ciclo Mujeres hoy

LA NAU. Universitat, 2

La Fundación Cañada Blanch se sube a la ola feminista poniendo en pie el Ciclo Mujeres Hoy que pretende visibilizar la valía profesional de mujeres que han destacado en distintas áreas. Arrancó el mes pasado con la charla que ofrecieron la ilustradora Paula Bonet y la periodista, escritora y poeta Luna Miguel sobre su manera de crear, y en febrero continúa por los derroteros del diseño. El jueves 27/2, la presidenta de la Associació València Capital Mundial del Disseny y Premio Nacional de Diseño 2019, Marisa Gallén, y su socia, la diseñadora gráfica Isabel Rincón de Arellano, visibilizarán la aportación de las mujeres en el ámbito del diseño. AU

También te puede interesar…

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

Vorasenda

tastaldaci.com
Treballen amb cultius variats i de temporada, i fan venda directa a la seua botiga, cosa que promou el contacte entre llauradors i veïnat.

10é Al caliu de les paraules

DIVENDRES 13 I DISSABTE 14/2
El festival d’oralitat commemora el seu desé aniversari subratllant un dels ingredients més usuals en l’art de contar contes: la mentida.

23 Diàlegs

DIMECRES 11 I DIJOUS 12/2
Les trobades de disseny de l’EASD es celebren en el marc del 175 aniversari de l’escola i posen el focus en la labor creadora del seu alumnat.

IX Festa de la Carxofa d’Alaquàs

DEL DIVENDRES 6 AL DIUMENGE 8/2
Hi haurà espectacle de circ, concerts de El tio de la careta i Yambú, i concursos de tapes i d’arrossos amb carxofa.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.