Celebració del 9 d’octubre

València s’enfronta a la celebració d’un Nou d’Octubre un any després de les agressions, insults i amenaces que patiren els assistents a la manifestació per part de l’extrema dreta encapçalada pels Yomus. Enguany s’ha fet una crida per respondre aquestes agressions omplint els carrers de València sota el lema “No passaran!”. Serà el colofó a tota una setmana d’actes organitzats per la Generalitat Valenciana que comencen el dilluns 1/10 amb una jornada de portes obertes al Palau de la Generalitat que es repetirà tota la setmana. Vos destaquem alguns dels esdeveniments culturals més interessants: l’actuació de Taiat Dansa [1], concert del duo alcoià de dream pop Júlia [3], degustació d’orxata i massapans de la mocadorà i actuació musical barreja de pop i punk de La Plata [5], la possibilitat de visitar gratuïtament nou palaus valencians (Generalitat, dels Borja, Marqués de Malferit…) i videomapping sobre la torre vella del Palau de la Generalitat [6], concert de Modelo de Respuesta Polar i Polock a la plaça de Manises [8] i traca final a La Marina amb MueveloreinaMarcel Làzara i Júlia ArreyTardor i Joe Pask [9]. AU

También te puede interesar…

Nit de les idees

DIVENDRES 18/9, 18H.
Com pot la cultura transformar la nostra forma d’habitar, compartir i reinventar l’espai urbà?

XIV Abierto València

DEL JUEVES 17 AL DOMINGO 20/9
En el programa: cuatro rutas guiadas por las galerías de arte, performances musicales y un conversatorio con curadoras internacionales.

LaDemo

DISSABTE 5/9, 9H. 8€
Un nou esdeveniment sobre cultura digital amb creadors de contingut, experts en tecnologia, periodistes especialitzats i comediants.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.