A cau d’orella…

DEL DIJOUS 2 AL DIVENDRES 24/10
F. CAÑADA BLANCH. Jorge Juan, 4
CAIXAFORUM. Eduardo Primo Yúfera, 1A
T. CAROLINA. Rugat, 10

Un seguit de personalitats de l’art, el còmic, la música i el periodisme venen a València a l’octubre perquè pugueu escoltar-les ben a prop. Coincidint amb la inauguració del Museu Miquel Navarro, la Fundació Cañada Blanch convida a l’artista Miquel Navarro [2] a fer un recorregut per la seua vida i la seua obra. Dues setmanes després, el convidat serà Darío Adanti [14], autor de còmic i fundador de la revista Mongolia que ve a presentar el seu llibre El peronismo explicado a los españoles. La Maria [17], a Caixaforum, ens explicarà els secrets d’una música molt personal que combina arrel amb electrònica; i l’escriptor Kiko Amat, junt amb Benja Villegas [24], parlaran de cultura pop en un nou episodi del podcast Pop y muerte, gravat en directe al Teatre Carolina. AU

También te puede interesar…

Contar BiblioPOP

tastaldaci.com
BiblioPOP connecta biblioteques públiques amb la ciutadania per a teixir relats col·lectius i convertir les biblioteques en espais participatius.

Olhöps

Sueca, 21
Amb deu tiradors que canvien constantment i més d’un centenar de referències en nevera, Olhöps viu de la varietat i de la sorpresa.

Escriptures Cactus

FINS AL DIMECRES 11/11
Un cicle que pretén rellegir l’obra de l’artista Julio González i de la història de l’art des d’un punt de vista multidisciplinari.

Primer round

DEL DILLUNS 9 AL DIVENDRES 27/3
Xarrades i un cicle de cinema on es projectarà Toro salvaje, Gentleman Jim, Million Dollar Baby i The harder they fall.

El gulusmeo

JUEVES 5 Y JUEVES 26/3, 18.30H. 15/30€
Un club de lectura culinario que planteará ejercicios creativos en torno a los libros elegidos y a recetas relacionadas con las lecturas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.