8 Atomic Art

DISSABTE 18/10, 18.30H. 20€
LA RAMBLETA. Bulevard Sud, cantó Pius IX

La revista musical Redacción Atómica celebra la vuitena edició d’Atomic Art, un esdeveniment que combina les arts plàstiques amb la música que els agrada. Fusionant electrònica amb elements acústics, Chancha Vía Circuito ens servirà música que es deixa influir pel reggae i la cúmbia colombiana-argentina; la catalana Alba Morena posarà en valor un eclectisme que barreja pop amb tocs punk i rock; Pumuky presentarà el seu cinqué LP, No sueltes lo efímero, on torna el seu slowcore característic; La Antigua Fe compartirà el seu pop electrònic sense complexos i la DJ Saya prepararà un set seguint la màxima que la creació artística pot ser una eina política. AU

También te puede interesar…

El gulusmeo

JUEVES 5 Y JUEVES 26/3, 18.30H. 15/30€
Un club de lectura culinario que planteará ejercicios creativos en torno a los libros elegidos y a recetas relacionadas con las lecturas.

IV Bressol literari

DEL DIMECRES 4 AL DIUMENGE 29/3
Pierre Lemaitre és la gran figura de renom internacional que corona el festival Bressol Literari, organitzat a cavall entre Xàtiva i Carcaixent.

Pólvora a la vespra

DISSABTE 28/2 I DISSABTE 7/3
Pólvora a la Vespra és un certamen experimental que reivindica la pirotècnia com una forma d’expressió contemporània.

Salón del Cómic 2026

DEL VIERNES 27/2 AL DOMINGO 1/3
Raina Telgemeier, Marguerite Abouet, Camille Vannier, Ulli Lust y Bea Lema son los grandes reclamos de esta edición.

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.