ZONA DE CONFORT/CONFORT ZONES

PEPITA LUMIER. Sogorb, 7

Jorge Lawerta és un professional de la il·lustració que ha treballat per a clients com Berluti, Mahou, Citadelle, ESPN o Estrella Damm. En aquests encàrrecs, el resultat final és conseqüència de les decisions de moltes persones, ja siga el director d’art, el de contes o el client, en definitiva, qui paga. Per això, entre projecte i projecte, Lawerta diu buscar refugi en la seua zona de confort on troba absoluta llibertat per a provar experiments i elegir la temàtica, l’estil, els colors i la grandària. Ací es relaxa i no s’exigeix res a si mateix, només gaudir del procés. Tot i que la gent diu que hem d’abandonar la nostra zona de confort per poder evolucionar, ell afirma que acudeix a ella per recordar per què fa el que fa. En aquesta zona va gestar la primera exposició que proposà en Pepita Lumier en 2016, Amor por los colores, plena de futbolistes barbuts d’una altra època, i aquesta segona en la que s’enfronta a la pintura, el llenç i el gran format. Els colors plans i els contorns definits i vigorosos segueixen marcant el seu estil, en aquest cas, sobre personatges anònims amb noms propis que mengen un Sundae o prenen el té. AU

También te puede interesar…

X Valencia se ilustra

HASTA EL VIERNES 31/7
Los ilustradores valencianos presentan miradas críticas sobre la gentrificación y la convivencia en los barrios.

Genealogies del territori

FINS AL DIMECRES 1/7
Genealogies del territori recull obra de seixanta artistes que van veure afectats els seus estudis per la riuada d’octubre de 2024.

La dona en l’obra de Julio González

FINS EL DIUMENGE 28/2/2027
Partint d’una herència clàssica més acadèmica, l’escultor barceloní era un home de contrastos que passava de la figuració a l’abstracció.

Línea, luz, color

HASTA EL DOMINGO 11/10
Miguel Calatayud utiliza motivos literarios clásicos, personajes arquetípicos, gags cinematográficos e historias tradicionales.

Botánica Azul

DEL VIERNES 22/5 AL JUEVES 25/6
Un bosque de imágenes sobre una botánica inventada por Pep Carrió, uno de los grandes del diseño de este país.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.