Text [no text]

LA NAU. Universitat, 2

Agermanades, la Universitat de València i la Universitat Politècnica (UPV) li dediquen una mostra al llibre com objecte artístic. La UPV custodia una col·lecció de referència de 1.400 llibres i publicacions d’artista que es nodreix de la producció pròpia que genera la Facultat de Belles Arts, però també recull obra dels artistes internacionals més rellevants de la segona meitat del segle XX que utilitzaren el llibre com a suport artístic i van eixamplar els seus marges més enllà de la funció discursiva-narrativa. La mostra Text [no text] comença amb artistes dels 60 i de l’àmbit Fluxus (grup que va començar enviant els llibres en caixetes per correu postal), i continua amb publicacions artesanals i experimentals (inserits, pàgines doblegades…) eixides de l’editorial Beau Geste Press de la parella d’artistes mexicans Felipe Ehrenberg i Martha Hellion. L’exposició inclou obres mítiques com el desplegable Every building on the sunset stripd’Edward Ruscha o el Warhol’s index (book), deliciosos llibres minimalistes i conceptuals de Sol Lewitt, els “llibres il·legibles” de Bruno Munari, els de fotografia d’arquitectura industrial de Bernd i Hilla Becher o la poesia visual d’Edgardo Antonio Vigo. S.M.

También te puede interesar…

Anselm Kiefer

HASTA EL DOMINGO 25/10
Podremos ver algunas obras que no habían salido nunca del estudio del archiconocido artista alemán Anselm Kiefer.

Apoteosis Now

HASTA EL LUNES 12/10
Imágenes de Cristina Middel rescatadas de los descartes de diferentes proyectos ejecutados durante los últimos veinte años.

Radix

HASTA EL DOMINGO 6/9
Una instalación viva de Tania Candiani en continua transformación que nos permite asomarnos bajo tierra y mirar en la oscuridad.

Museu Camilo Sesto

DES DEL DIJOUS 11/6
L’antic asil d’Alcoi ha sigut rehabilitat per acollir este Museu Camilo Sesto, l’artista alcoià més recognoscible del pop en espanyol.

Arqueologia canària a Egipte

FINS AL DIUMENGE 25/10
Un arxiu fotogràfic meticulós que documenta l’excavació d’una tomba tebana trobada davant de la ciutat de Luxor.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.