Pàgines en construcció

FINS EL DIUMENGE 30/3
CENTRE DEL CARME. Museu, 2

Les revistes que trobareu a Pàgines en construcció no es venen als quioscs. No són revistes d’art, sinó peces d’art per se, fetes amb caixes que contenen objectes desplegables, banderoles, caixetes de tabac, pastillers, davantals, una ouera, milotxes, puzles, costurers, cafeteres, caixes de sabates, carteres plenes de targetes i, fins i tot, una rajola. Rareses d’edició limitada que s’intercanvien col·leccionistes i artistes. Més de setanta revistes experimentals espanyoles fetes des dels anys setanta fins al segle XX per artistes de tot tipus, alguns de renom com Esther Ferrer, Joan Brossa o Bartolomé Ferrando, que, segons el comissari de la mostra, Pepe Murciego, va ser precursor d’aquest fenomen artístic tan original amb la revista valenciana Texto poético (1977). També trobareu una mostra de les anomenades revistes caminades, itinerants i immaterials, on l’editor traça un recorregut urbà amb diferents parades on els artistes canten, reciten i fan performances per al públic que es troba pel carrer. AU

También te puede interesar…

Música y matemáticas

HASTA EL DOMINGO 23/8
Más de veinte módulos interactivos y una quincena de audiovisuales nos permiten conocer la música por dentro.

El pintor i els models

FINS AL DIUMENGE 29/3
S’explora la forma que l’artista valencià tenia d’aproximar-se als temes i als tipus populars i la seua relació amb els models retratats.

Luis Vidal Corella

FINS AL DIUMENGE 29/3
El MuVIM trau a la llum huitanta fotografies inèdites de Luis Vidal Corella, un dels fotògrafs més importants de la història valenciana recent.

Naixen oliveres a Gaza

FINS AL DIUMENGE 22/3
L’art sempre reivindicatiu d’Escif es posa al servei de la causa palestina, juntament amb Banksy, Shepard Fairey, Blu…

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.