Pàgines en construcció

FINS EL DIUMENGE 30/3
CENTRE DEL CARME. Museu, 2

Les revistes que trobareu a Pàgines en construcció no es venen als quioscs. No són revistes d’art, sinó peces d’art per se, fetes amb caixes que contenen objectes desplegables, banderoles, caixetes de tabac, pastillers, davantals, una ouera, milotxes, puzles, costurers, cafeteres, caixes de sabates, carteres plenes de targetes i, fins i tot, una rajola. Rareses d’edició limitada que s’intercanvien col·leccionistes i artistes. Més de setanta revistes experimentals espanyoles fetes des dels anys setanta fins al segle XX per artistes de tot tipus, alguns de renom com Esther Ferrer, Joan Brossa o Bartolomé Ferrando, que, segons el comissari de la mostra, Pepe Murciego, va ser precursor d’aquest fenomen artístic tan original amb la revista valenciana Texto poético (1977). També trobareu una mostra de les anomenades revistes caminades, itinerants i immaterials, on l’editor traça un recorregut urbà amb diferents parades on els artistes canten, reciten i fan performances per al públic que es troba pel carrer. AU

También te puede interesar…

Atrevir-se a més

FINS AL DIUMENGE 1/2
Una exposició que és fruit d’una llarga investigació encabotada en rastrejar els treballs que obriren una escletxa en la tradició més ortodoxa.

V Projecte Fragments: Terra Nullius

DEL DIJOUS 11/12 AL DIUMENGE 8/2
La proposta d’Andreu Esteban documenta la transformació del paisatge valencià davant de l’expansió del desenvolupament energètic.

Caleb

HASTA EL DOMINGO 22/2
Pintura matérica de gran formato que evoca fondos marinos y paisajes volcánicos.

Clásicos y modernos

HASTA EL DOMINGO 15/2
Una muestra del MuBAV en la que nos toparemos con Goya, Pantoja de la Cruz, Murillo, Van Dyck, Sorolla o Zuloaga.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.