FINS A COTA D’AFECCIÓ

IVAM. Guillem de Castro, 119

Probablement el projecte específic més interessant que ha habitat la galeria 6 de l’IVAM en la nova era. Això és Fins a cota d’afecció, a més d’un terme arqueològic que fa referència al límit fins on es pot excavar. Resulta molt adient perquè Patricia Gómez i Mª Jesús González han excavat les parets de la sala, literalment, per a extraure de les diferents capes de pintura la història del museu. La conseqüència és que l’envolta una línia del temps feta dels colors que l’han vestit al llarg de les dècades (negre l’última exposició de Federica Guzmán, rosa de l’època Císcar…) i la morralla picada de les parets s’amuntona al rodapeu. Pura materialització del temps. En el segon pis deixem allò estètic per endinsar-nos en allò teòric. Les dos artistes han bussejat en els arxius de la institució per assemblar el que els arquitectes anomenen Matriu Harris, un diagrama que recull moltes de les decisions que s’han pres al museu al llarg dels anys. S.M.

También te puede interesar…

Escena II. Latencias

DEL JUEVES 3/7 AL DOMINGO 7/9
Esta exposición quiere sacar músculo de la colección del IVAM y volver a mirar obras de hace un siglo junto a otras actuales.

Miguel de Molina: Yo quiero ser diferente

HASTA EL DOMINGO 26/10
Miguel de Molina siguió luciendo con libertad esos volantes suyos en Argentina, donde también sedujo al público cantando coplas que han quedado para la historia.

Hello image

FINS EL DIVENDRES 29/8
La música comparteix protagonisme amb imatges de Roberto Mollá que combinen jocs geomètrics i gammes de colors sobre paper mil·limetrat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.