Abans del jardí

FINS EL DIMARTS 11/7
NATURIA. Jardins del Túria (Tram II)

Que els Jardins del Túria són, hui, un dels actius més atractius de València poca gent ho nega. Després de les catastròfiques riuades de 1949 i 1957, l’administració franquista desvià el riu abans de la seua entrada a la ciutat i la mobilització ciutadana aconseguí que l’antic llit sec fora transformat en l’allargada zona verda de la que hui gaudim. Per a celebrar els 35 anys d’història dels jardins, l’Ajuntament de València i L’Etno han muntat aquesta xicoteta exposició de fotografia que ens mostra… el riu Túria amb aigua! A persones nouvingudes vivint en el seu llit (Viure en el riu); gent extraient grava per a confeccionar morter, pasturant, pescant o cultivant cebes i moniatos (Viure del riu); i valencian(e)s fent piragüisme, volant el catxirulo, cuinant paelles, jugant al futbol o fent carreres de motos (Viure el riu). Un ús lúdic i social que hui encara roman. Per molts anys! AU

También te puede interesar…

Nocturno

FINS AL DISSABTE 8/3
Escultures inèdites, alumini pintat, relleus de ceràmica i obres contenidores de formes geomètriques amb les que Miquel Navarro objectiva la natura i les ciutats.

Connexions lúcides

FINS AL DIMECRES 26/2
Els quatre artistes que participen en l’exposició Connexions lúcides mostren una actitud crítica cap a l’actual cultura digital.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.