16.458. Abstracció psicogeogràfica de derives urbanes

FINS EL DISSABTE 12/7
SET ESPAI D’ART. Pl. Miracle del mocadoret, 4

La segona exposició individual d’Alberto Gil Casedas a la galeria Set Espai d’Art ens parla del trànsit per les ciutats com a procés creatiu. La psicogeografia esmentada en el títol pretén entendre els efectes de l’ambient geogràfic en les emocions i el comportament de les persones. Ací hi trobem conceptes com el de “deriva” de Guy Debord, que consisteix en una exploració urbana sense un objectiu específic, influïda pels estímuls de l’entorn. I el número 16.458? Tota recopilació numèrica obtinguda durant el procés de producció de Gil Casedas pot acabar convertida en títol, i en aquest cas fa referència al nombre de passos fets durant trajectes urbans que han esdevingut art abstracte. AU

También te puede interesar…

Anselm Kiefer

HASTA EL DOMINGO 25/10
Podremos ver algunas obras que no habían salido nunca del estudio del archiconocido artista alemán Anselm Kiefer.

Apoteosis Now

HASTA EL LUNES 12/10
Imágenes de Cristina Middel rescatadas de los descartes de diferentes proyectos ejecutados durante los últimos veinte años.

Radix

HASTA EL DOMINGO 6/9
Una instalación viva de Tania Candiani en continua transformación que nos permite asomarnos bajo tierra y mirar en la oscuridad.

Museu Camilo Sesto

DES DEL DIJOUS 11/6
L’antic asil d’Alcoi ha sigut rehabilitat per acollir este Museu Camilo Sesto, l’artista alcoià més recognoscible del pop en espanyol.

Arqueologia canària a Egipte

FINS AL DIUMENGE 25/10
Un arxiu fotogràfic meticulós que documenta l’excavació d’una tomba tebana trobada davant de la ciutat de Luxor.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.