(Cap. II) Gilipolleces

TEATRO CÍRCULO. Prudenci Alcón i Mateu, 2

No és la primera vegada que Migro Danza, com a bona companyia orwelliana saltironant a la granja, pren als animals com a brúixola per estudiar els comportaments humans. (cap. I) Impolítico es servia del teatre físic i la dansa per investigar la vessant irracional darrere la màscara de quatres espècies i aquest segon capítol que presenten ara al Teatro Círculo, Gilipolleces, es desenvolupa en un set de gravació on es representa a l’ésser humà com a animal evolucionat en una societat absurda que es considera superior. Un món irracional, incoherent, depressiu i vulnerable on les persones muten en animals i viceversa. I si l’“evolució” ens està acostant al salvatgisme? AU
+entrades

También te puede interesar…

Afanador

DEL DIJOUS 27 AL DIUMENGE  30/6
Afanador s’inspira en l’imaginari de Ruven Afanador, un fotògraf colombià que es va enamorar d’Andalusia i del flamenc.

Família normal

DISSABTE 22/6, 20H. 10€
Els dubtes de dos germanes sobre si vendre o no la seua casa de tota la vida a una gran multinacional especuladora.

Mírala cara a cara

DEL JUEVES 13 AL DOMINGO 23/6
Partiendo del interés que les despierta la sevillana como manifestación folclórica popular y lúdica, Colectivo Sin Par propone un acercamiento a la danza contemporánea.

La odisea de aquellas vidas

DEL JUEVES 6 AL DOMINGO 16/6
Centrándose en los desesperados caminos que los migrantes emprenden en busca de una vida mejor, esta obra pone el foco en la trágica travesía del desierto de Túnez.

Valparaíso

DEL JUEVES 6 AL DOMINGO 9/6
El conflicto que conllevan las posiciones enfrentadas en la sociedad y en los individuos en cuanto se establecen relaciones e interdependencias.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.