Breaking Walls

FINS AL DISSABTE 21/2
BLACKLIGHT. Reina Na Germana, 20

La galeria valenciana Blacklight li dedica la seua nova mostra col·lectiva Breaking walls a tretze artistes urbans que presenten obra gràfica, escultura, instal·lació i murals. A més, els artistes participants residents a València intervindran els murs de la pròpia galeria. Per quantitat d’obra, destaca David de Limón amb el seu icònic personatge emmascarat que s’amaga per tots els racons de la ciutat. També hi ha molt de Barbiturikills, recognoscible per la seua figura del conillet rosa. Per rellevància internacional, sobreïx Vinz Feel Free, conegudíssim per les seues figures híbrides —caps d’animals sobre cossos humans nus—, fetes amb una combinació de fotografia, collage, pintura i wheatpaste. I, per gust personal, subratllem l’obra personalíssima de Disneylexia. AU

También te puede interesar…

Cartelleria fallera antiga

DE DIMARTS A DISSABTES: 10-19H. 1/2€
Vint cartells utilitzats per a anunciar les Falles en els anys més convulsos de la història recent de València.

A media lumbre

HASTA EL DOMINGO 14/6
A media lumbre tranza un recorrido por nuestra herencia cultural mediterránea y se fija en las «artes menores».

Chema Madoz. Letra y compás

HASTA EL LUNES 18/5
La primera exposición en la que Chema Madoz une de forma explícita dos grandes pasiones: la música y los libros.

Paco Camallonga

FINS EL DIUMENGE 26/4
Veureu ninots indultats que homenatgen el 13, Rue del Percebe o els voluntaris que ajudaren a l’Horta Sud després de la barrancada.

La llegenda del Titanic

FINS EL DIUMENGE 12/4
A la gran sala immersiva veureu la construcció del Titanic, li pegareu una ullada a les cabines i viureu l’enfonsament en primera persona.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.