IV Miradors de l’horta

DEL DIVENDRES 20/10 AL DIUMENGE 5/11
turismecarraixet.com

Per a mantindre viva l’horta valenciana cal facilitar-li l’existència als xicotets agricultors que la treballen, en primer lloc, fent-los arribar l’aigua a l’estiu quan la terra assedegada demana líquid. No ho diguem debades. I perquè es satisfacen eixes demandes bàsiques, ajuda posar en valor l’horta com es mereix, labor que des de 2019 s’ha carregat a l’esquena Miradors de l’horta, un festival únic a l’estat espanyol que combina l’agricultura amb el disseny, la cultura, el turisme i la gastronomia. Programa xerrades, tallers, visites teatralitzades, exposicions i actuacions musicals, però la reina es la plantà d’instal·lacions efímeres originals, de qualitat i sustentables per part d’equips creatius molt interessants. Enguany participen el col·lectiu dedicat al disseny obert i la reutilització Makea tu vida, TheRevolution (Javier Valiente) junt a Manolo García, el tàndem creatiu format per la dissenyadora tèxtil Reyes Pe i Ricardo Ruiz, SAWU studio especialitzat en arquitectura efímera i interactiva, el projecte de disseny Democràcia —responsable de la campanya de Falles 2023 o de la nova imatge gràfica de La Filmo— junt amb l’escenògrafa Blanca Añón, i l’estudi d’arquitectura Arquehaen col·laboració amb Miguel Arraiz, els responsables de l’àgora que es va plantar en la plaça de l’Ajuntament amb motiu de la designació de València com a Capital Mundial del Disseny. A més, el festival estrena enguany un museu efímer en la Casa dels Artillers de Foios amb tres exposicions temporals: una sobre el plàstic, un altra sobre els productes que les grans cadenes de producció rebutgen per lletjos i una tercera sobre els productes que no són quilòmetre zero. S.M.

También te puede interesar…

Cassette by Toxicosmos

TOTS ELS DISSABTES, 18-23H.
Toxicosmos punxarà clàssics de l’indie dels anys noranta i dos mil juntament amb la música de bandes que hui mantenen viu aquell so.

IX VIHsibles Fest

DISSABTE 3/10, 20H.
El programa està encapçalat per Chocolate Remix, la gran referència argentina del reguetón lèsbic, queer i transfeminista.

Almudaina: Gulusmeo

Almudaina, 9 (Creu Coberta)
Gulusmeo es un evento que une arte, pensamiento y gastronomía a partir de la lectura de libros relacionados con lo culinario.

III Valvanera Reviscola

DISSABTE 3/10, 11-15H.
A Valvanera Reviscola hi haurà mercadet, tallers, demostracions, espais de conversa i producció creativa.

Otoño en l’Hemisfèric

Professor López Piñero, 3
Nos damos una vuelta por el universo, viajamos millones de años atrás y nos sumergimos en las profundidades del océano.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.