Desllunat 2019

TAVERNES DE LA VALLDIGNA (La Safor)
desllunat.com 

Han rebatejat definitivament el festival Pop al Carrer de Tavernes de la Valldigna com a Desllunat per oferir, com cada estiu, una xicoteta programació de música i teatre que es desmarca del mainstream. En l’apartat musical, El Petit de Cal Eril estrenarà al País Valencià el seu nou disc Energia fosca, el saxofonista Javier Vercher presentarà Agricultural wisdom, un espai obert a la improvisació i el desenvolupament orgànic del jazz; Carles Belda i 24 Rumbes farà sonar rumba catalana amb el seu acordió diatònic; i Eixa esbudellarà un primer disc basat en la novel·la La città invisibili d’Italo Calvino. En la part escènica, l’espectacle-ritual africà Mighty jambo trust ens transportarà a la vida dels Masai de Kenya, Las marujas, varices y raíces, en clau de clown, ens contarà els acords i desacords de tres veïnes i La familia Sangonera, amb música en directe, farà una mirada humorística a la societat rural valenciana. AU  

También te puede interesar…

Contar BiblioPOP

tastaldaci.com
BiblioPOP connecta biblioteques públiques amb la ciutadania per a teixir relats col·lectius i convertir les biblioteques en espais participatius.

Olhöps

Sueca, 21
Amb deu tiradors que canvien constantment i més d’un centenar de referències en nevera, Olhöps viu de la varietat i de la sorpresa.

Escriptures Cactus

FINS AL DIMECRES 11/11
Un cicle que pretén rellegir l’obra de l’artista Julio González i de la història de l’art des d’un punt de vista multidisciplinari.

Primer round

DEL DILLUNS 9 AL DIVENDRES 27/3
Xarrades i un cicle de cinema on es projectarà Toro salvaje, Gentleman Jim, Million Dollar Baby i The harder they fall.

El gulusmeo

JUEVES 5 Y JUEVES 26/3, 18.30H. 15/30€
Un club de lectura culinario que planteará ejercicios creativos en torno a los libros elegidos y a recetas relacionadas con las lecturas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.