36 Universitat d’Estiu de Gandia

uegandia.es 

Nova edició de la Universitat d’Estiu de Gandia i, amb ella, una àmplia programació d’activitats obertes al públic en general. Tot comença amb la conferència inaugural de Margarita Soler, presidenta del Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana [15], i continua amb una taula rodona sobre l’organització territorial a l’estat espanyol [17]; i la xerrada del president de Greenpeace España, José David Sandoval, sobre els drets del planeta [18]. Per les nits, lactivitat es trasllada de la Casa de la Marquesa als jardins, on hi haurà teatre i música. La companyia Escena Erasmus presentarà l’obra Una canción por Europa [11]; i sonarà la música de Pep Gimeno «Botifarra», acompanyat pel músic marroquí Ahmed Touzani [17] i del tàndem Júlia-Clara Andrés, que presentaran el seu treball conjunt, L’eix radical [19]. AU 

También te puede interesar…

Contar BiblioPOP

tastaldaci.com
BiblioPOP connecta biblioteques públiques amb la ciutadania per a teixir relats col·lectius i convertir les biblioteques en espais participatius.

Olhöps

Sueca, 21
Amb deu tiradors que canvien constantment i més d’un centenar de referències en nevera, Olhöps viu de la varietat i de la sorpresa.

Escriptures Cactus

FINS AL DIMECRES 11/11
Un cicle que pretén rellegir l’obra de l’artista Julio González i de la història de l’art des d’un punt de vista multidisciplinari.

Primer round

DEL DILLUNS 9 AL DIVENDRES 27/3
Xarrades i un cicle de cinema on es projectarà Toro salvaje, Gentleman Jim, Million Dollar Baby i The harder they fall.

El gulusmeo

JUEVES 5 Y JUEVES 26/3, 18.30H. 15/30€
Un club de lectura culinario que planteará ejercicios creativos en torno a los libros elegidos y a recetas relacionadas con las lecturas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.