Pierre Verger. Un viatge fotogràfic per l’Espanya republicana (1935)

MuVIM. Quevedo, 10

La Rambla de Barcelona, les coves de Paterna, el palmerar d’Elx, l’Alhambra de Granada, la mesquita de Còrdova. Imatges tan reconeixibles cobren una altra llum, una altra intensitat, una altra perspectiva des dels ulls d’un visitant curiós, un Pierre Verger enamorat del món, pel que la fotografia no era una professió, sinó una forma de viure i sentir. Després de donar la volta al món sencer, de treballar amb els millors fotògrafs i per a les millors revistes i diaris, l’Espanya de 1935, l’Espanya de la República, va ser la conquesta d’aquest viatger incansable: Pierre Verger retratà els petits detalls de l’esdevenir de la vida, els passejants, els edificis, els carrers d’un país que vivia un moment convuls de la seua història, balafiant encara així bellesa pertot arreu. GLORIA POZUELO

También te puede interesar…

Música y matemáticas

HASTA EL DOMINGO 23/8
Más de veinte módulos interactivos y una quincena de audiovisuales nos permiten conocer la música por dentro.

El pintor i els models

FINS AL DIUMENGE 29/3
S’explora la forma que l’artista valencià tenia d’aproximar-se als temes i als tipus populars i la seua relació amb els models retratats.

Luis Vidal Corella

FINS AL DIUMENGE 29/3
El MuVIM trau a la llum huitanta fotografies inèdites de Luis Vidal Corella, un dels fotògrafs més importants de la història valenciana recent.

Naixen oliveres a Gaza

FINS AL DIUMENGE 22/3
L’art sempre reivindicatiu d’Escif es posa al servei de la causa palestina, juntament amb Banksy, Shepard Fairey, Blu…

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.