Els debats del Magnànim 2019

alfonselmagnanim.net

La Institució Alfons el Magnànim ha preparat una programació de debats molt potent per al primer trimestre de l’any. En febrer visitaran València el professor de la London School of Economics David J. Madden, qui analitzarà problemes com la pujada de lloguers, els desnonaments o l’especulació immobiliària en la conferència En defensa de l’habitatge [6/2], i la historiadora parisenca Sophie Baby, qui dissertarà sobre la gens pacífica transició espanyola en La transición violenta [28/2]. En març, la divulgadora nord-americana Dava Sobel parlarà sobre les dones que treballaren per a l’observatori de Harvard interpretant les observacions que cada nit realitzaven els astrònoms en L’univers de cristall [5/3] i el politòleg xilè Cristóbal Rovira protagonitzarà un debat sota el títol de Populisme [11/3] per a establir què és realment el populisme, qui son els líders populistes i quina és la relació entre populisme i democràcia. AU

También te puede interesar…

Taller de trecadís

DISSABTE 31/1, 11H.
Taller que mira a les façanes de les cases del Cabanyal-Canyamelar, que han d’inspirar-nos en el disseny d’una xicoteta obra de trencadís.

16 Dimarts Negres

DEL DIMARTS 20/1 AL DIMARTS 2/6
La 16a edició del cicle de tertúlies literàries Dimarts Negres tracta enguany el tema de la pobresa, amb xarrades al voltant de sis llibres.

Burning House

Eugenia Viñes, 223 (Cabanyal)
Una programació diversa, compromesa i de qualitat, amb concerts nacionals i internacionals de jazz, músiques del món, RnB, funk, flamenc i reggae.

Terramar Llibreria

Josep Benlliure, 108 (Canyamelar)
Terramar destaca per una selecció molt personal d’esoterisme, llibres sobre animals, literatura infantil i juvenil, llibre-objecte i regals curiosos.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.