VA DE DONA

TRINQUET DE PELAYO. Pelai, 6

L’any passat va ser el primer que es posava en marxa aquesta iniciativa per visibilitzar la dona en un esport tan nostre i tan tradicionalment d’homes com la pilota valenciana. Tot i que l’animació va ser prou millorable, va servir perquè molts i moltes s’acostaren al món de la pilota i descobriren l’adrenalina que solta el públic quan ha de tapar-se amb el coixinet per no rebre una pilotà. Enguany, la vesprada començarà a les 17h. amb la inauguració de la Fira d’Entitats de la Pilota, una mostra de projectes, publicacions i artesans, tasts gastronòmics on es podrà veure tot el moviment cultural-esportiu que nodreix l’esport valencià. A les 19h., la monologuista del Club e la Comedia i Comedy Central Patricia Espejo dirigeix un acte on es presentaran els sis equips que jugaran el Circuit Femení d’Èlit (campionat que reunirà a les millors jugadores del panorama pilotari), hi haurà concurs de treta que premiarà el millor servei de la jornada, partida mixta de raspall amb jugadors professionals i fi de festa amb el concert del mític grup de rock rural Bajoqueta Rock. Va de dona! S.M.

También te puede interesar…

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

Vorasenda

tastaldaci.com
Treballen amb cultius variats i de temporada, i fan venda directa a la seua botiga, cosa que promou el contacte entre llauradors i veïnat.

10é Al caliu de les paraules

DIVENDRES 13 I DISSABTE 14/2
El festival d’oralitat commemora el seu desé aniversari subratllant un dels ingredients més usuals en l’art de contar contes: la mentida.

23 Diàlegs

DIMECRES 11 I DIJOUS 12/2
Les trobades de disseny de l’EASD es celebren en el marc del 175 aniversari de l’escola i posen el focus en la labor creadora del seu alumnat.

IX Festa de la Carxofa d’Alaquàs

DEL DIVENDRES 6 AL DISSABTE 8/2
Hi haurà espectacle de circ, concerts de El tio de la careta i Yambú, i concursos de tapes i d’arrossos amb carxofa.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.