Tallers Art i Ment

https://go.uv.es/hsiu0qa
https://www.uv.es/cultura

La Universitat de València digitalitza els tallers gratuïts Art i Ment a fi de fomentar la creativitat entre xiquets i xiquetes de 13 anys. L’objectiu d’aquests tallers impartits per artistes i terapeutes de l’art és generar destreses, despertar sensibilitats i provocar emocions a través de l’art en el públic més jove. En la primera sessió, Alejandra Vicuña presentarà les tècniques del collage i durà a terme exercicis pràctics per motivar la curiositat i imaginació [26/5]. En la segona sessió [2/6], Pablo Martínez Vera acostarà els més xicotets la manera de fer un llibre d’artista com a diari de confinament, a través de diferents tècniques gràfiques i plàstiques. Els tallers d’aquest curs acabaran el dia 9/6, amb la també artista i terapeuta de l’art, Laura Redón, que utilitzarà els diferents sistemes d’estampació com una manera de jugar i desenvolupar la creativitat. AU

También te puede interesar…

22 Diàlegs

DEL DIMECRES 26 AL DIVENDRES 28/2
El disseny com a motor de transformació social, a debat a l’Escola Superior de Disseny de València (EASD).

Sentim les llibreries

DEL DILLUNS 17/2 AL DIUMENGE 9/3
Una mena d’amic invisible literari que enguany dona la possibilitat de fer una donació addicional a les escoles afectades per la dana.

Núvols de Regals

Camí Real, 102 (Catarroja)
Chelo selecciona amb cura cada llibre, cada jove dissenyador(a) i cada producte, sempre prioritzant marques de proximitat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.