Umbral

TEATRE TALIA. Cavallers 31

Umbral de Paco Zarzoso (Hongaresa de Teatre) torna als escenaris diversos lustres després d’haver collit èxits, no només en el nostre territori, sinó allende los mares també (Montevideo, Buenos Aires, Rio de Janeiro, Santiago de Xile…). Zarzoso ens ofereix una comèdia que relata cinc episodis que transcorren en un context urbà. Amb diferent prisma, però amb una premissa clara per catalitzar (dramatúrgicament parlant) els esdevenirs amorosos i laborals d’eixes persones que habiten en l’urb: el concepte d’“umbral”. O si se vol, de preludi, d’avantsala, de pas iniciàtic o d’innocència o incertesa davant allò imminent o allò que ha de ser descobert. Això sí, l’Umbral de 2021, ens depararà una sorpresa més que interessant en la seua escena final. SERGIO BELLO
+entrades

También te puede interesar…

53 Domingos

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 18/10
Cesc Gay es uno de los cineastas que mejor representan las aristas, entrañas y esencias de las relaciones humanas.

La importancia de llamarse el Titi

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 11/10
No es ni un musical ni un biopic, sino una reflexión más profunda sobre la importancia de la cultura y los referentes LGTBIQ+.

Fandango Reloaded

DIJOUS 8/10, 20H. 12€
La coreògrafa valenciana Inka Romaní recupera el fandango d’Aiora acostant-se a l’electrònica a colp d’autotune.

Un día feliz

DEL VIERNES 2 AL DOMINGO 4/10
Teatro Che y Moche recorre con música las aventuras tragicómicas que cincelaron la familia Poliedrich y los conflictos del último siglo.

Largo viaje hacia la noche

DEL VIERNES 2 AL DOMINGO 4/10
La obra nos invita a asomarnos a la adicción, la culpa y el autoengaño que atraviesa a esta familia en decadencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.