Les saurines

TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament 17

L’amor a l’aigua i a la terra és l’espurna que fa esclatar la baralla entre les dones d’una família. En Les Saurines, Mafalda Bellido presenta una comèdia dramàtica que tracta l’odissea d’un poble que s’ha quedat sense aigua. Però, a més, sota les escletxes de la terra, s’amaguen secrets que van brollant a mesura que la necessitat de tindre aigua es fa patent. Els problemes van  apareixent un dia qualsevol, quan menys s’espera i la vida en el poble es va complicant. El més sorprenent és el dilema de qui troba l’aigua  i  no vol compartir-la encara que la sequera s’haja estés per totes les terres. Tot un viatge cap als arrels d’una família!ASSUMPTA TAMARIT
+entrades

También te puede interesar…

El entusiasmo

DISSABTE 3 I DIUMENGE 4/10
La crisi de la mitjana edat és representada de forma original a través de les vides d’Olivia i Toni, interpretat per Francesco Carril.

53 Domingos

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 18/10
Cesc Gay es uno de los cineastas que mejor representan las aristas, entrañas y esencias de las relaciones humanas.

La importancia de llamarse el Titi

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 11/10
No es ni un musical ni un biopic, sino una reflexión más profunda sobre la importancia de la cultura y los referentes LGTBIQ+.

Fandango Reloaded

DIJOUS 8/10, 20H. 12€
La coreògrafa valenciana Inka Romaní recupera el fandango d’Aiora acostant-se a l’electrònica a colp d’autotune.

Un día feliz

DEL VIERNES 2 AL DOMINGO 4/10
Teatro Che y Moche recorre con música las aventuras tragicómicas que cincelaron la familia Poliedrich y los conflictos del último siglo.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.