53 diumenges

TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

La tensió entre tres germans es mastega en l’ambient: han quedat per sopar i parlar del seu pare, l’home està ja major, a vegades oblida coses i últimament ha agafat el mal costum d’ensenyar-li el pene a la veïna. Una paraula, una mirada o un gest fora de lloc poden provocar una explosió devastadora en mig d’una discussió que es prolonga durant setmanes. El director Cesc Gay (conegut per pel·lícules com Sentimental o Truman) desplega tota la gràcia que li caracteritza en 53 diumenges per retratar les relacions familiars en una comèdia que, es comenta, pot convertir-se en pel·lícula. GLORIA POZUELO
+entrades

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.