XVII Biennal Internacional de Ceràmica de Manises

DEL DIVENDRES 8/5 AL DIVENDRES 31/7
museumanises.es

La programació de la Biennal Internacional de Ceràmica de Manises va començar de manera oficiosa a l’abril amb una conferència i una sessió de PechaKucha Night, però la inauguració oficial serà el 8 de maig amb l’obertura, a la Sala dels Filtres de Manises, de l’exposició que aglutina totes les peces seleccionades per a aquesta 17a edició. En són 53 en total, d’entre les més de quatre-centes presentades per 345 artistes i dissenyadors de 49 països. Un dia abans, s’inauguraran dues mostres més, i la ceramista Heini Riitahuhta parlarà sobre l’art i el disseny de Hèlsinki amb la creativa Selina Vienola. La programació es tanca amb una xarrada del ceramista Juan Carlos Iñesta (Domanises) i les projeccions del CICEMA, el festival de cinema ceràmic de Manises. AU

También te puede interesar…

IV València Design Fest

DEL JUEVES 10/9 AL JUEVES 15/10
Exposiciones, conferencias, encuentros, talleres, rutas, visitas guiadas y proyecciones para celebrar el diseño con Polonia.

V Trobades Mundos por venir

DEL DIJOUS 24/9 AL DISSABTE 31/10
Davant la catàstrofe climàtica, els reptes que planteja la IA i les noves formes de totalitarisme, l’UPV ens convida a pensar.

Nit de les idees

DIVENDRES 18/9, 18H.
Com pot la cultura transformar la nostra forma d’habitar, compartir i reinventar l’espai urbà?

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.