V Paiporta Món de Contes

paiporta.es/mondecontes

Les xarxes socials, Netflix i els podcasts ens deixen poc de temps per a la conversa, imagina el que ens queda per contar contes com feien els nostres iaios. És justament el que proposa la Biblioteca Pública María Moliner Ruíz de Paiporta amb el festival de narrativa oral Paiporta Món de Contes que enguany celebra la quinta edició, esta vegada sense país convidat i sense activitats paral·leles a les escoles. Serà una setmana de contacontes per a joves i adults a la biblioteca i l’auditori municipals on escoltarem a narradors valencians com Carles Cano i Eva Andújar, a la gallega Paula Carballeira parlant de dones que viuen soles, al gadità Pepe Maestro narrant diversos episodis de la vida del narrador, a Cristina Verbena parlant de la inevitabilitat de la vida i a Inés Bengoa acompanyada per la música de Iosu Lizarraga pujant a escena contes eròtics. AU

También te puede interesar…

Taller de trecadís

DISSABTE 31/1, 11H.
Taller que mira a les façanes de les cases del Cabanyal-Canyamelar, que han d’inspirar-nos en el disseny d’una xicoteta obra de trencadís.

16 Dimarts Negres

DEL DIMARTS 20/1 AL DIMARTS 2/6
La 16a edició del cicle de tertúlies literàries Dimarts Negres tracta enguany el tema de la pobresa, amb xarrades al voltant de sis llibres.

Burning House

Eugenia Viñes, 223 (Cabanyal)
Una programació diversa, compromesa i de qualitat, amb concerts nacionals i internacionals de jazz, músiques del món, RnB, funk, flamenc i reggae.

Encontres La Ruta

DIJOUS 15, 22 I 29/1, 20.30H.
Tres taules redones temàtiques d’entrada lliure al voltant de les diverses escenes culturals, socials i musicals que confluïren a la Ruta.

Terramar Llibreria

Josep Benlliure, 108 (Canyamelar)
Terramar destaca per una selecció molt personal d’esoterisme, llibres sobre animals, literatura infantil i juvenil, llibre-objecte i regals curiosos.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.