Un lago de conciertos

DEL DIMECRES 27 AL DIVENDRES 29/7, 20H. GRATUÏT
MUSEU DE LES CIÈNCIES (passeig nord). Professor López Piñero, 7

Tenim a València la primera seu a Europa d’una de les escoles de música més prestigioses del món i cada estiu ens donen l’oportunitat d’escoltar la música creada i interpretada pels alumnes que estudien en ella de la mà de docents de 23 nacionalitats. La Berklee College of Music va renovar amb la Generalitat Valenciana al 2020 el conveni que li permetrà romandre a la ciutat, almenys, 25 anys més, el que vol dir que tindrem Un lago de conciertos per a temps. La Berklee ix de la cova al juliol per a oferir tres dies de concerts gratuïts a l’aire lliure orquestrats per alumnes graduats de l’escola que fan sonar jazz, jazz fusió, soul, funk i música llatina. AU

También te puede interesar…

Compras de barrio 2025

Mercadillo militante en La Repartidora, artesanía, ilustración y regalos de diseño en Crush, y libros en la librería Ramón Llull.

VR Russafa

Cuba, 60
La proposta de VR Russafa és principalment valenciana, amb alguns tocs d’altres zones d’Espanya.

La Marina alta, terra d’embotits

@xarcutersartesansdelamarina
L’Associació de Xarcuters Artesans de la Marina promou la formació i la transmissió generacional del patrimoni gastronòmic.

II Joc & Rol

DISSABTE 13 I DIUMENGE 14/12, 10H. 2/3€
Una àmplia zona de jocs de rol, tornejos, espais per a prototips i una gran ludoteca de joc lliure on provar tota mena de jocs.

II Bim Bang Books

DEL DIVENDRES 12 AL DIUMENGE 14/12
Segona edició de la fira d’edicions independents, producció gràfica i xicoteta edició.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.