Tota pedra fa paret: Passarella

MERECEN LA PIERNA

@passarellastore1 · Senyera, 11 (Picanya)

Quan Passarella va alçar la persiana per primera vegada l’1 d’octubre de 2018, s’obria una botiga i un nou capítol a Picanya: les portes a un somni vingut des de l’Argentina. Amb una maleta plena d’il·lusions i sense experiència prèvia en el comerç, una mestra d’infantil i un agent immobiliari van apostar per construir a València el seu projecte de vida. El que no sabien és que eixa botiga, més enllà de vendre, anava a sembrar vincles, històries i somriures al cor del poble. Entrar per la porta de Passarella significa sentir-se part d’una gran família: ací es coneixen els noms, les històries i les il·lusions. Cada compra és una conversa, un consell, un moment compartit. I en temps de dificultats com els que ha deixat la barrancà del Poio, és on més es nota: la necessitat de tornar, de sentir-se part del trencaclosques que forma aquest poble. Des de Passarella s’impulsa la lectura, es promouen autors locals i es viu amb emoció cada Fira del Llibre i cada maig literari. La màgia dels llibres transforma la botiga en refugi de tristos, nostàlgics i somiadors. Com deia Vargas Llosa, la ficció és això, refugi i també esperança. La reflexió que naix de tot això és clara: viure el present, regalar-se moments i fer comunitat. Perquè, quan comprem a les botigues del barri, creix l’economia i també engreixa el cor del poble amb molta llum. Que mai no falte la Passarella de Guille per travessar junts els dies difícils. MARÍA DE QUESADA

También te puede interesar…

Contar BiblioPOP

tastaldaci.com
BiblioPOP connecta biblioteques públiques amb la ciutadania per a teixir relats col·lectius i convertir les biblioteques en espais participatius.

Olhöps

Sueca, 21
Amb deu tiradors que canvien constantment i més d’un centenar de referències en nevera, Olhöps viu de la varietat i de la sorpresa.

Escriptures Cactus

FINS AL DIMECRES 11/11
Un cicle que pretén rellegir l’obra de l’artista Julio González i de la història de l’art des d’un punt de vista multidisciplinari.

Primer round

DEL DILLUNS 9 AL DIVENDRES 27/3
Xarrades i un cicle de cinema on es projectarà Toro salvaje, Gentleman Jim, Million Dollar Baby i The harder they fall.

El gulusmeo

JUEVES 5 Y JUEVES 26/3, 18.30H. 15/30€
Un club de lectura culinario que planteará ejercicios creativos en torno a los libros elegidos y a recetas relacionadas con las lecturas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.