MyFlower by Pina Deffenu

Reina Doña María, 4
myflowervalencia.com

Tot(e)s tenim una flor favorita o podem tindre-la, i Pina ha arribat a Russafa des de la Sardenya per a mostrar-nos les més boniques i aconsellar-nos com mantenir-les vives i acolorides per sempre. Enmig d’aquesta pandèmia mundial, va veure l’oportunitat d’obrir una botiga i la seua parella, amb qui es va fer el primer café a l’Ubik, li va donar el suport precís per saltar de treballadora a ama. Hui tenim ací MyFlower (i la teua), plena d’aroma floral, simple i diferent al centre del barri amb plantes de proveïdors locals i flors fresques de temporada. Al febrer destaquen els bulbs com ranuncles, anemones, jacints o dàlies. Per a ella les flors són sinònim d’atenció plena, perquè quan treballa no pensa en altra cosa, i la seua filosofia és fer-te arribar a casa amb flors boniques, a més de l’experiència enriquidora d’haver comprat a una botiga del barri. Com donar amor i color a les plantes i a la ciutat? MyFlower power russafer! Pina, valenta, a menjar-te el món sencer! MARÍA DE QUESADA

También te puede interesar…

Contar BiblioPOP

tastaldaci.com
BiblioPOP connecta biblioteques públiques amb la ciutadania per a teixir relats col·lectius i convertir les biblioteques en espais participatius.

Olhöps

Sueca, 21
Amb deu tiradors que canvien constantment i més d’un centenar de referències en nevera, Olhöps viu de la varietat i de la sorpresa.

Escriptures Cactus

FINS AL DIMECRES 11/11
Un cicle que pretén rellegir l’obra de l’artista Julio González i de la història de l’art des d’un punt de vista multidisciplinari.

Primer round

DEL DILLUNS 9 AL DIVENDRES 27/3
Xarrades i un cicle de cinema on es projectarà Toro salvaje, Gentleman Jim, Million Dollar Baby i The harder they fall.

El gulusmeo

JUEVES 5 Y JUEVES 26/3, 18.30H. 15/30€
Un club de lectura culinario que planteará ejercicios creativos en torno a los libros elegidos y a recetas relacionadas con las lecturas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.