Gastrònoma 2019

FIRA DE VALÈNCIA. Av. de les Fires, s/n

Cada any, la fira Gastrònoma es supera a si mateixa. Repetint el format de l’any passat (de diumenge a dimarts), Gastrònoma vol ser la diana del públic interessat en la gastronomia internacional i dels seus cuiners de referència. Enguany disposarà de tretze espais diferenciats més una cuina central que obrirà la sessió a primera hora de diumenge parlant dels productes de proximitat i la cuina de km zero de l’abanderat cuiner valencià Ricard Camarena i del seu homòleg mexicà Edgar Núñez qui donaran una visió de la seua cuina que valora els productes dels seus dos llocs base respectivament. Als tretze espais restants, trobarem el forner Jesús Machí del forn San Bartolomé de València inaugurant l’espai #Pandeverdad i el succeiran els forners valencians Òscar Sorribes (Borriana), Carlos Morente (Benicarló) i Antonio Garcia (Castelló de la Plana). A l’espai Entreolivos podrem gauir d’un tast d’olis de la finca Varona la Vella (Sant Mateu). A l’Espai gastronòmic de la Generalitat Valenciana trobarem un concurs de coques d’Oliva, una conferència sobre l’ovella guirra valenciana i un concurs de rossejat torrentí entre altres. Una secció de dolços, cerveses, vins, formatges, café i arròs DO València completaran unes jornades de bones sensacions gustatives. XAVIER BENAVENT

También te puede interesar…

Taller de trecadís

DISSABTE 31/1, 11H.
Taller que mira a les façanes de les cases del Cabanyal-Canyamelar, que han d’inspirar-nos en el disseny d’una xicoteta obra de trencadís.

16 Dimarts Negres

DEL DIMARTS 20/1 AL DIMARTS 2/6
La 16a edició del cicle de tertúlies literàries Dimarts Negres tracta enguany el tema de la pobresa, amb xarrades al voltant de sis llibres.

Burning House

Eugenia Viñes, 223 (Cabanyal)
Una programació diversa, compromesa i de qualitat, amb concerts nacionals i internacionals de jazz, músiques del món, RnB, funk, flamenc i reggae.

Terramar Llibreria

Josep Benlliure, 108 (Canyamelar)
Terramar destaca per una selecció molt personal d’esoterisme, llibres sobre animals, literatura infantil i juvenil, llibre-objecte i regals curiosos.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.