Doblades de Tots Sants

TASTA’L D’ACÍ

tastaldaci.com

De fa uns quants anys cap ací hi ha hagut molts col·lectius valencians que, vista la ràpida instauració d’una festa aliena pels volts de Tots Sants, i que preferim no anomenar, s’han afanyat a recuperar etnogràficament les nostres tradicions per a acostar-les al públic infantil i adult. A cal Tasta’l d’ací col·laborem en la mateixa línia per a descobrir la grandesa de la nostra tradició i memòria gustativa, també per Tots Sants. Les doblades de Xixona, típiques d’esta data, són unes coques amb batafaluga i ametles en punxa que ens retrotrauen a la nostra memòria gustativa més autèntica. Resseguiu la seua tradició, la recepta i més curiositats en <www.tastaldaci.com>. XAVIER BENAVENT

También te puede interesar…

Compras de barrio 2025

Mercadillo militante en La Repartidora, artesanía, ilustración y regalos de diseño en Crush, y libros en la librería Ramón Llull.

VR Russafa

Cuba, 60
La proposta de VR Russafa és principalment valenciana, amb alguns tocs d’altres zones d’Espanya.

La Marina alta, terra d’embotits

@xarcutersartesansdelamarina
L’Associació de Xarcuters Artesans de la Marina promou la formació i la transmissió generacional del patrimoni gastronòmic.

II Joc & Rol

DISSABTE 13 I DIUMENGE 14/12, 10H. 2/3€
Una àmplia zona de jocs de rol, tornejos, espais per a prototips i una gran ludoteca de joc lliure on provar tota mena de jocs.

II Bim Bang Books

DEL DIVENDRES 12 AL DIUMENGE 14/12
Segona edició de la fira d’edicions independents, producció gràfica i xicoteta edició.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.