AVIVAMENT 2018

avivamentfest.info

València Pensa va arrencar l’any passat aquest festival que vol implicar la filosofia en la vida quotidiana de la ciutat esborrant les fronteres tradicionals entre baixa i alta cultura. Enguany ens serveixen un programa farcit de noms ben interessants. El primer és el de Marina Garcés, que parlarà sobre la Nova il·lustració radical, una aposta pel combat contra les credulitats del nostre temps i les seues formes d’opressió; i sobre Fora de classe, un assaig que defensa la filosofia com a alliberament. Remedios Zafra presentarà El entusiasmo, un llibre que està donant molt que parlar sobre una generació que navega en l’escenari de la precarietat i la desil·lusió. D’altra banda, Miguel Àngel Landete –ànima de Senior i El Cor Brutal– i Víctor Lenore –autor del genial Indies, hipsters y gafapastas– protagonitzen una taula redona titulada Música de merda, sobre el bon gust, el mainstream i els prejudicis musicals, i Marc Artiga i Lidia Tienda, de la Universitat de València, posaran sobre la taula un tema de molta actualitat: Podem desobeir les lleis? Completen la programació Ignacio Castro Rey (dirigeix un seminari i presenta Roxe de Sebes, 1000 días en la montaña), Ana de Miguel (Un mundo con rumbo: sin feminismo no hay revolución), Pilar Pedraza, Juan Arnau, Eloy Fernández Porta… Cal no pedre’s res!  AU

También te puede interesar…

V Trobades Mundos por venir

DEL DIJOUS 24/9 AL DISSABTE 31/10
Davant la catàstrofe climàtica, els reptes que planteja la IA i les noves formes de totalitarisme, l’UPV ens convida a pensar.

Nit de les idees

DIVENDRES 18/9, 18H.
Com pot la cultura transformar la nostra forma d’habitar, compartir i reinventar l’espai urbà?

XIV Abierto València

DEL JUEVES 17 AL DOMINGO 20/9
En el programa: cuatro rutas guiadas por las galerías de arte, performances musicales y un conversatorio con curadoras internacionales.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.