Aules de narratives de la UV

FINS EL DIMARTS 4/6
LA NAU. Universitat, 2

L’Aula de narratives de la Universitat de València ens acosta a un bon grapat d’autor(e)s molt interessants durant tot el que queda de curs universitari en sessions obertes i gratuïtes. Vindrà a La Nau un dels analistes polítics més afilats de l’estat, Enric Juliana [15/5], per a fer un repàs de la història política de l’Espanya actual des del punt de vista d’un periodista que vigila dalt de la seua talaia els moviments polítics que es fan a Madrid des de fa vint anys. Un altre gran analista, igual d’incisiu i profund tot i que vista les seues reflexions amb humor i irreverència, és Roberto Enríquez, Bob Pop [4/6], qui presentarà el seu últim llibre Días simétricos. Antonio Muñoz Molina presentarà El robinson urbano junt al periodista Paco Cerdà [11/4], Ferran Torrent [18/4] Memòries de mi mateix i Ángeles Caso [8/5] Las desheredadas, sobre grans dones creadores del segles XVIII i XIX que es quedaren en l’ombra. Encetarà el mes de maig una taula rodona sobre el fet d’editar en valencià [9/5], amb Maite Simó (Publicacions de la Universitat de València – PUV), Ricard Peris (Andana), Vicent Baydal (Drassana) i Mercè Pérez (Sembra). AU

También te puede interesar…

Sabina Urraca.

V Cuaderno BlaBlaBla

SÁBADOS 17/1, 14/2, 23/5 Y 12/9, 12H.
Cuaderno BlaBlaBla es, probablemente, el artefacto independiente más interesante de la València de hoy.

Compras de barrio 2025

Mercadillo militante en La Repartidora, artesanía, ilustración y regalos de diseño en Crush, y libros en la librería Ramón Llull.

VR Russafa

Cuba, 60
La proposta de VR Russafa és principalment valenciana, amb alguns tocs d’altres zones d’Espanya.

La Marina alta, terra d’embotits

@xarcutersartesansdelamarina
L’Associació de Xarcuters Artesans de la Marina promou la formació i la transmissió generacional del patrimoni gastronòmic.

Joc & RolII

DISSABTE 13 I DIUMENGE 14/12, 10H. 2/3€
Una àmplia zona de jocs de rol, tornejos, espais per a prototips i una gran ludoteca de joc lliure on provar tota mena de jocs.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.