59 Fira del Llibre

DEL DIJOUS 25/4 AL DIUMENGE 5/5
JARDINS DE VIVERS. Cavanilles, 1

L’any passat va batre record d’expositors i enguany torna a batre’ls, signe inequívoc de la seua bona salut. La Fira del Llibre de València obrirà les portes de Vivers amb més de huitanta expositors on editorials independents (principalment), llibreries públiques, cadenes de llibreries i distribuïdores presentaran les novetats literàries dels últims mesos. Els premis de la fira, destinats a reconèixer la trajectòria literària d’un autor emergent, un altre que escriu en valencià i un tercer en castellà, recauen en la poeta del Grau de Gandia Teresa Pascual, la guanyadora del Tusquets Editors de Novel·la Elisa Ferrer i l’ínclit Paco Roca, qui ve de publicar, magistral, com sempre, El abismo del olvido. Serà la primera vegada que es premie a un autor de novel·la gràfica i havia de ser ell qui obrira la llanda. Hi tindrem dos clubs de lectura (cal inscripció), un amb Elvira Cambrils sobre la seua novel·la Argila i calç i un altre amb César Pérez Gellida al voltant de Bajo tierra seca, guardonada recentment amb el Premi Nadal 2024. I com sempre, presentacions de llibres, signatures, debats i actes literaris amb la presència d’autor(e)s que estan en la pomada: Fernando Aramburu [25/4], Sara Torres [26/4], Patricio Pron [27/4], Javier Gallego [28/4], Ricardo Dudda [28/4], María Herreros [30/4], Carla Antonelli o Miqui Otero, entre molts altres. A més a més, hi haurà una taula rodona sobre literatura palestina contemporània i se li farà un homenatge a Quino en el 60è aniversari de Mafalda. Açò és només un tast, podeu consultar tota la programació a <firallibre.com>. S.M.

También te puede interesar…

Compras de barrio 2025

Mercadillo militante en La Repartidora, artesanía, ilustración y regalos de diseño en Crush, y libros en la librería Ramón Llull.

VR Russafa

Cuba, 60
La proposta de VR Russafa és principalment valenciana, amb alguns tocs d’altres zones d’Espanya.

La Marina alta, terra d’embotits

@xarcutersartesansdelamarina
L’Associació de Xarcuters Artesans de la Marina promou la formació i la transmissió generacional del patrimoni gastronòmic.

II Joc & Rol

DISSABTE 13 I DIUMENGE 14/12, 10H. 2/3€
Una àmplia zona de jocs de rol, tornejos, espais per a prototips i una gran ludoteca de joc lliure on provar tota mena de jocs.

II Bim Bang Books

DEL DIVENDRES 12 AL DIUMENGE 14/12
Segona edició de la fira d’edicions independents, producció gràfica i xicoteta edició.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.