32 Fira Alternativa

LLIT DEL TÚRIA. Entre el pont de les flors i el de l’exposició.  

Aquest és el cap de setmana per baixar al llit del Túria amb roba còmoda i deixar-se emportar pel moment en la Fira Alternativa, que enguany enarbora el lema “Per què? Perquè vull». Què hi ha fam? Teniu a l’abast alimentació ecològica i vegetariana, i mercat de fruita i verdura. Què vos abellix alguna cosa més acadèmica? Hi haurà xerrades sobre mobilitat compartida (Vehicle compartit vs. vehicle privat), feminisme (reflexió sobre la masculinitat), prostitució (Pregunta-li a una puta), medi ambient (Per què mengem tanta carn?), gentrificació (Turisme i ciutat) o racisme (Feminisme des d’una perspectiva afrodescendent), i projecció de documentals com El camp de concentració de Portaceli o La xifra negra de la violència institucional. Ara toca relaxar-se? Ballar? Per l’escenari passaran músics com Gilbertástico, Besarabia i Herba Negra. Ara teatre? Podrem veure Subhumanos show, una obra satírica sobre el colonialisme Europeu. S.M.  

También te puede interesar…

22 Diàlegs

DEL DIMECRES 26 AL DIVENDRES 28/2
El disseny com a motor de transformació social, a debat a l’Escola Superior de Disseny de València (EASD).

Sentim les llibreries

DEL DILLUNS 17/2 AL DIUMENGE 9/3
Una mena d’amic invisible literari que enguany dona la possibilitat de fer una donació addicional a les escoles afectades per la dana.

Núvols de Regals

Camí Real, 102 (Catarroja)
Chelo selecciona amb cura cada llibre, cada jove dissenyador(a) i cada producte, sempre prioritzant marques de proximitat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.