XX PolinizaDOS

DEL DILLUNS 12 AL DIVENDRES 16/5
UPV. Camí de Vera, s/n

La 20a edició de la trobada d’art urbà PolinizaDOS posa l’èmfasi en l’escriptura i el signe com a mitjans expressius fonamentals dins de la pintura mural contemporània. Ho farà, com cada any, convidant diferents artistes a pintar els murs del Campus de Vera de la Universitat Politècnica de València (UPV). Hi participarà Wasted Rita, des de Lisboa, amb el seu art centrat en la paraula; l’exponent històric de l’escena artística urbana italiana 108; i Gordopelota, un argentí que es dedica a retratar el futbol amateur. També és argentí, de naixement, Felipe Pantone, qui torna a la seua universitat com un artista reconegut, fent gala de la seua afició a descompondre els colors de l’espectre de la llum. L’escriptor de grafiti català Musa71 i la muralista gallega Lidia Cao completen la nòmina d’artistes d’enguany. AU

También te puede interesar…

Aniversario La Reina 121

SÁBADO 10/5, 19H.
Las Reinas de ceremonia serán el dúo de improvisación Kancaneo Teatro, y las familias recorrerán el centro con el personaje clown Manuela Flores.

FAP 7

DEL DIVENDRES 9 AL DIUMENGE 11/5
Hi haurà un taller de brodat en ceràmica amb Miss Pottery i una ruta guiada per alguns dels espais artístics que formen el teixit cultural del barri.

5 FestIN

DEL VIERNES 9 AL DOMINGO 18/5
El festival que marida arte y gastronomía llega a su quinta edición poniendo el foco en la música.

III Fronteras

DEL MIÉRCOLES 28 AL SÁBADO 31/5
El audiovisual entra a formar parte de un festival que hasta ahora se había dedicado a construir puentes entre la música y la literatura.

Tota pedra fa paret: Passarella

Senyera, 11 (Picanya)
Des de Passarella s’impulsa la lectura, es promouen autors locals i es viu amb emoció cada Fira del Llibre i cada maig literari.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.