El mató a un policía motorizado

DIMECRES 29/6, 21H. 18/23€
SALA MOON. Sant Vicent Màrtir, 200

La banda argentina El mató a un policía motorizado creada al voltant del 2003 en La Plata és una de les més representatives de la nova onada de l’escena independent alternativa en Argentina i Llatinoamèrica. Aterren de nou a Europa per presentar el seu últim disc Unas vacaciones raras, huit cançons seleccionades per Bruno Stagnaro per musicalitzar la clàssica sèrie argentina Okupas. En ell podem trobar alguns dels seus clàssics en versió refrescada, amb un nou nivell sonor que reafirma l’esperit èpic de guitarres distorsionades tan característiques de la banda. La seua proximitat amb Espanya els ha dut a col·laborar amb artistes com Diego Ibáñez (Carolina Durante) o a editar el seu disc amb el segell de Barcelona Primavera Labels. Ningú com ells per recordar-nos que “todo va a estar más o menos bien”. ALBA NADAL

También te puede interesar…

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

Exsonvaldes

DIVENDRES 20/3, 21H. 12€
Guitarres distorsionades, esperit noventer i lletres carregades d’urgència i melangia del trio parisenc.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.