Big Sound Festival

FESTIVAL DE MÚSICA

DEL DIJOUS 7 AL DISSABTE 9/7
CAC. Professor López Piñero, 7

A la Ciutat de les Arts i de les Ciències sonarà per primera vegada reggaeton. Sembla increïble que siga tan sols la segona edició d’aquest festival. Duem anys ballant a Nicky Jam a les discomòbils de les festes, no oblidem que va guanyar el Grammy a millor cançó del 2015 amb “El Perdón”. Un any després, Bad Gyal penjava al Youtube “Pai” i C. Tangana treia “Antes de morirme”. L’any que ho canvià tot. Des d’aleshores la música urbana no ha parat de créixer, amb el Corashe de Nathy Peluso al 2017 o l’atreviment de joves artistes que incorporen estes músiques a altres estils com Chico Blanco amb l’electrònica o Rusowsky amb el bedroompop. Hi havia molt de material i el Big Sound els ha ajuntat a tots ells per a reomplir eixe buit que teníem. El festival es completa amb les megaestreles Bizarrap, Lunay i la canària Ptazeta, però no hem d’oblidar els artistes emergents que apareixen en lletra xicoteta. Jo no em perdria a Ralphie Choo, Daniel Sabater o Jimena Amarillo. ÀNGELA N.

También te puede interesar…

Toldos Verdes

DISSABTE 31/10, 19.30H. 12/15€
Toldos Verdes formen part d’eixa nova fornada de bandes madrilenyes que han tornat a posar les sales, els barris i les guitarres al centre.

Maria del Mar Bonet

strong>DIVENDRES 30/10, 19.30H. 31/28€
Les cançons que componen el nou àlbum tenen l’aigua com a fil conductor: font de desig, de transmissió, de ràbia o de dolor.

Miguel Costas + Longo

VIERNES 30/10, 22.30H. 18/22€
Miguel Costas fue precursor de la movida viguesa, fundador de grupos como Siniestro Total y Aerolíneas Federales.

José González

JUEVES 29/10, 21H. 43€
Las canciones del sueco, entre el folk, el indie y la delicadeza acústica, construyen atmósferas envolventes donde cada nota cuenta.

The Lemon Twigs

DIUMENGE 25/10, 20.30H. 33€
Les composicions dels germans Brian i Michael D’Addario tenen una clara influència de bandes com The Beach Boys o The Byrds.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.