Territori i refugi

LUIS ADELANTADO. Bonaire, 6

La galeria Luis Adelantado va participar en la darrera edició d’Abierto València amb aquesta mostra col·lectiva que aglutina el treball d’artistes valencians contemporanis de primer nivell. Com Núria Fuster, que combina amb elegància talls fotogràfics d’objectes i matèries que a priori no tenen res que els emparente, la magistral Anna Talens, sempre fràgil i minimalista, que utilitza el llenç com a material escultòric o Rosana Antolí, envasant el fons marí d’Altea dins d’un tub que fa loops. Nelo Vinuesa aporta el toc colorit en la sala compartida amb Lucía C. Pino, que utilitza materials industrials com el vidre i el ferro que conviuen en les nostres ciutats amb els vestigis d’un passat remot. Els altres artistes que participen en l’exposició son José Luis Cremades, David Lerones, Marta Negre i M. Reme Silvestre. AU

También te puede interesar…

Nocturno

FINS AL DISSABTE 8/3
Escultures inèdites, alumini pintat, relleus de ceràmica i obres contenidores de formes geomètriques amb les que Miquel Navarro objectiva la natura i les ciutats.

Connexions lúcides

FINS AL DIMECRES 26/2
Els quatre artistes que participen en l’exposició Connexions lúcides mostren una actitud crítica cap a l’actual cultura digital.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.